سئو کلاه سفید چه تکنیک و روش هایی دارد؟
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


به احتمال فراوان تا به اکنون یک‌سری توشه عبارت seo کلاه سپید را شنیده اید. در کل می بایست اعلام کرد بهینه سازی وبسایت به نحوه کلاه سپید در نقطه مقابل کلاه سیاه قرار گرفته میباشد و برپایه اصول و قانون ها گزینه پذیرش گوگل و دیگر موتورهای کاوش پایدار میباشد و این نحوه ها خیر صرفا خطری را متوجه وب سایت شما نمیکنند بلکه در بلند دوران ترفیع سکو تارنما را در موتور جستجوی گوگل ، یاهو و بینگ را درپی دارا‌هستند. در‌این مقاله تکنیک هایی که بر طبق مقررات و نحوه های white hat سئو می باشند را به شما معرفی میکنیم که بی شک و تردید شما‌را در بهبود شرایط سایتتان امداد خواهد بخشید

seo کلاه سپید چیست؟ 

دوره آموزش سئو


اصطلاح بهینه سازی کلاه سپید به تاکتیک هایی در بهینه سازی اشاره داراست که بر اساس با حالت و ضوابط موتورهای کاوش برای مثال گوگل میباشد.

seo کلاه سپید نقطه مقابل seo کلاه سیاه میباشد. به صورت کلی ، بهینه سازی کلاه سپید به هر روشی که با رعایت مقررات و اصول موتورهای کاوش و جلوگیری از تقلب سبب بهبود سکو بندی وب سایت شما در ورقه نتیجه ها موتور کاوش (SERP) می‌گردد اطلاق می‌گردد. این تکنیک ها که در دایره گزینه تایید گوگل قرار می‌گیرند عبارتند از:

ساخت‌و‌ساز و ارائه مطالب و سرویس ها باکیفیت
مجال لود سریع تارنما در ورژن دسکتاپ و گوشی
برچسب گذاری و تیم بندی های مطلوب
مسیریابی راحت استفاده کننده در تارنما ، رضایت کاربری
پیوند سازی اصولی و به کارگیری صحیح از انکرتکست ها
در مقابل ، مثال هایی از seo کلاه سیاه مشتمل بر خرید لینک و پیوند یا این که به کار گیری از تکنیک های فریبنده وجود داراست. هرگونه تاکتیکی که برای تارنما فریب دهنده یا این که تقلب تلقی خواهد شد ، تحت عنوان کلاه سیاه شناخته می‌شود. همان گونه که در نوشته ی علمی مرتبط با طرز های کلاه سیاه گفتیم ، استعمال از چنین طرز ها ریسک بالایی داراست و با تغییر‌و تحول و بسط الگوریتم های گوگل قابلیت و امکان جریمه و حذف وب سایت وجود داراست.

تکنیک های اساسی بهینه سازی کلاه سپید
در اصطلاحات سئو موتور کاوش (بهینه سازی) ، seo کلاه سپید به به کار گیری از استراتژی های سئو ، تکنیک ها و تاکتیک هایی اشاره داراست که به طور کامل بر رضایت و برداشت یوزرها انسانی در بهینه سازی تاکید دارااست و زیرا در سال های اخیر گوگل بدین فاکتور مداقه متعددی میدهد و با سود گیری از هوش تصنعی و مصنوعی ، ربات ها و خزنده های گوگل وب سایت ها را از دیده یک بشر می‌بینند می شود به مداقه بالای seo کلاه سپید اذعان داشت.

استعمال از هر نحوه و استراتژی به غیر از طریق های کلاه سپید می‌تواند حاصل مخربی را برای وبسایت شما به یار داشته باشد.

گوگل تحت عنوان پرکاربردترین موتور کاوش روزمره میلیاردها نفر بازدیدکننده داراست و هر بازدیدکننده پتانسیل بازدید از وب سایت شما‌را خواهد داشت.

گوگل یک منبع غیرقابل انکار برای ارتقا ترافیک سایت شماست و جریمه تارنما شما بوسیله آن قادر است سبب افت شدید بازدید تارنما و حتی بیزنس و تجارت شما خواهد شد. آحاد فرآیندها و اقداماتی که بر روی وب سایت شما ایفا می‌شود را نظارت فرمائید در لحاظ بگیرید و به طبع به حافظه داشته باشید که صرفا از طریق های کلاه سپید استعمال نمایید. چون در غیر این شکل بعداز جریمه بوسیله گوگل ، هیچ تضمینی نیست که مجددا وبسایت شما‌را در لیست نتیجه ها کاوش قرار دهد.

 

محتوا و سرویس ها کیفیت عالی ارائه دهید
در حالتی که بخواهیم درصد عنایت فاکتورهای متفاوت در seo را معلوم کنیم ، طبق پژوهش ها صورت گرفته بوسیله متخصصین ، می قدرت عنایت ایجاد محتوای تازه را چیزی نزدیک به 30 درصد انتخاب کرد.

محتوای کیفیت خوب ساخت نمایید طوری که پاسخگوی نیاز بازدیدکنندگان تارنما شما باشد و به حل ایرادات آن‌ها یاری دهد. برای کشف مطلوب ترین لغات کلیدی که محتوای تارنما شما بایستی در قبال آن ها سئو خواهد شد از ابزارهای جستجوی لغات کلیدی در seo به کارگیری نمایید.

بعد بر به کار گیری از آن کلمه ها کلیدی در مطالب خوب ، مانند مقاله ها و فیلم های کیفیت ، که با مقصود کلمه و واژه کلیدی و استفاده کننده آخری شما مطابقت و همخوانی دارا هستند ، متمرکز گردید.

مقاله بسیار اصلی برای شما : گوگل چه محتوایی را دوست دارااست؟

بک پیوند از وب سایت های با اتوریتی بالا
دومی استراتژی اساسی در seo کلاه سپید ، تصویب و حصول بک لینک و پیوند های کیفیت عالی از دامنه هایی با اتوریتی ( توان ) بالا میباشد که‌این ادله هم به راحتی 30 درصد تاثیرگذاری را بین آحاد فاکتورها دارااست. پس لینکسازی و ساخت و ساز محتوا به طور کلی چیزی نزدیک به 60 درصد التفات و تاثیرگذاری را در بین کل فاکتورهای تاثیرگذار درجه بندی وبسایت را از آن خویش کرده اند.

برای اینکه یک بک پیوند کیفیت خوب اخذ فرمایید ، به اتوریتی دامنه ، اتوریتی شیت و واحد سنجش هماهنگی آن با وبسایت خویش اعتنا نمایید. در تصویب بک پیوند دست اندرکاران دیگری مثل بالا بودن trust flow و trust citation نیز نقش دارا هستند.

یک نوشته ی علمی کلیدی که در بازه مجال نادر قابل استیناف میباشد : التفات بک پیوند کیفیت خوب در بهینه سازی

استعمال از برچسب ها و متاتگ های مطلوب
متاتگ ها و برچسب های هر کاغذ از تارنما می بایست ویژه و مختص به عبارتی شیت باشند و از مهمترین لغت ها و لغت ها کلیدی همسان با محتوای شیت طبعیت نمایند. تگ تیتر ، هدینگ h1 ، تگ توضیحات ، کدهای نماد گذاری و برچسب ها ابزاری جهت ارسال سیگنال به موتور کاوش می‌باشند. شما آزادی دارید که از هر ترکیبی برای هرمورد از آنان استعمال فرمایید.

ساختار وب سایت را اصلاح نمایید
لینک و پیوند دهی مطلوب داخلی در میان صفحه های ، تیم بندی مطالب مرتبط ، به کار گیری از breadcrumbs و ساختار مطلوب برای مسیریابی یوزرها در وبسایت قادر است یکی‌از عامل ها اساسی در seo کلاه سپید باشد. یک سایت شما ساختار قابل قبولی نداشته باشد خیر صرفا مخاطب ورودی را سردرگم می نماید بلکه خزنده های گوگل نیز در مسیریابی خویش در گیر نقص‌ میشوند. برای موتورهای کاوش مداقه داراست که رابطه بین لینک و پیوند ها ، صفحه های و مجموعه بندی ها را به نیکی شعور نمایند.

تمرکز بر رواج مارک در بهینه سازی کلاه سپید
در قبل توضیح داده ایم که بهینه سازی و برندینگ دو معنی تماما مرتبط و با اثرات متقابل می‌باشند ( در‌صورتی‌که این مقاله رو بازرسی نکرده اید سفارش میکنیم نوشته‌علمی اثر بهینه سازی در ارتقای مارک و برندینگ تارنما شما را به طبع بازرسی بفرمایید ) و می بایست مجددا تاکید کنیم که اشاعه مارک یک تارنما یا این که کمپانی می‌تواند بر ارتقاء مرتبه آن اثر مثبتی داشته باشد و در زمره یک کدام از شایسته ترین تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید باشد. ارتقای مارک یکی فاکتورهای میباشد که مستقیما با ذیل اثر قراردادن بشر ها رابطه دارااست و هرچه بیشتر در ذهن و روئت کرد استفاده کننده مارک شما حضور برجسته تری داشته باشد احتمال توفیق آن بیشتر خواهد بود.

سپرده گذاری بلندمدت در بهینه سازی
seo کلاه سپید را می قدرت یک سپرده گذاری بلند مقطع در گوگل دانست. این طریق به انگیزه اینکه با استراتژی های رسمی اجرا می‌گردد تا دوران ها گزینه پذیرش موتور جستجوی گوگل میباشد و قابلیت و امکان حذف جریمه آن ممکن وجود ندارد. در طرز هایی که به کلاه سپید مربوط میباشند معمولا فرصت بازدهی پاره ای بالاست و نیاز به طاقت و شکیبایی فراوان داراست تماما برعکس طریق های سیاه که خیلی زود فیض میدهند البته در دوران هنگامی کمتر از یک ماه با جریمه گوگل سبب به حذف تارنما از حاصل می گردند اما در seo وبسایت کلاه سپید ، فیض گیری مقداری وقت گیر خیس البته به یاد ماندنی و مستحکم میباشد.

درنهایت می بایست اعلام‌کرد کلاه سپید ها به فاکتورهایی اشاره دارا‌هستند که خواه نا خواه منجر بهبود مرتبه تارنما میشوند و توصیه متخصصین کمپانی به شما این میباشد که خیلی هم وسواس نداشته باشید ، به طبع نیازی وجود ندارد بر روی seo کل فاکتورها پافشاری داشته باشید بلکه بر روی همین فاکتورهایی که اشاره کردیم متمرکز گردید به راحتی بیشتراز 85 درصد مسیر seo را طی نموده اید ، تنها شکیبا باشید!





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: